سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی نشریه
 
قرآن آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری کلیک کنید




آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 63833
کل یادداشتها ها : 52

طلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره اعلام ظرفیت پذیرش رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1391

1391/08/01

سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1391 شرکت کرده و بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌‌اند، می‌رساند نظر به اینکه بعضی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پس از اعلام نتایج نهایی آزمون فوق تقاضای تکمیل ظرفیت نموده و یا علاوه بر ظرفیت‌های‌ مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2)، برای پذیرش دانشجو به شرح جداول ذیل اعلام ظرفیت نموده‌اند، لذا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در در دوره‌های فوق (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در این اطلاعیه و دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 و سایر اطلاعیه‌های مربوط، از تاریخ 8/8/91 لغایت 10/8/91 به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه مربوط به تکمیل ظرفیت (مبلغ 28.000 ریال) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 10 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.
الف) موارد قابل توجه:
1- آن دسته از داوطلبانی که در یکی از رشته‌های تحصیلی متمرکز آزمون سراسری سال 1391 پذیرفته شده‌اند، با رعایت ضوابط مربوط و در نظر گرفتن تبصره‌های ذیل می‌توانند متقاضی شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه شوند.
تبصره 1: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، قبولی قبلی آنان «کان‌لم یکن» تلقی خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضی، در دوره‌های روزانه مندرج در این اطلاعیه پذیرفته شوند و یا قبولی قبلی آنان دوره روزانه باشد، حتی با دادن انصراف از تحصیل نیز حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال بعد (1392) را نخواهند داشت. لذا به پذیرفته‌شدگان تأکید می‌شود در تکمیل فرم تقاضانامه شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه دقت کافی مبذول دارند، در غیر این صورت هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.
تبصره 2: در صورت قبولی نهایی این دسته از داوطلبان در این گزینش، با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.
2- پذیرفته‌شدگان متمرکز آزمون سراسری در هر یک از کد رشته‌های تحصیلی بورسیه و یا شرایط خاص که به دستگاه‌های اجرایی تعهد خدمت دارند و همچنین پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان دیپلمه رسمی و یا پیمانی شاغل در وزارت آموزش و پرورش مجاز به ثبت‌نام و شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مندرج در این اطلاعیه نمی‌باشند.
3- کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1391 شرکت کرده و بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند،  می‌توانند متقاضی کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به شرح مندرج در این اطلاعیه شوند.
4- داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی ضرورت دارد در انتخاب رشته‌های تحصیلی مورد علاقه، به شرایط و ضوابط هر یک از رشته‌های انتخابی و همچنین شرایط و ضوابط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی مربوط که در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و2 آزمون سراسری سال 1391، این اطلاعیه و سایر اطلاعیه‌های مربوط درج شده است، توجه نمایند.
5- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، خواهد بود.
6- داوطلبان‌ در صورت‌ تمایل‌ می‌توانند کدرشته‌های‌ انتخابی‌ نیمه‌متمرکز مندرج در این اطلاعیه را از جداول‌ مربوط استخراج‌ و به‌ ترتیب‌ اولویت‌ علاقه‌ از طریق اینترنت در فرم‌ انتخاب‌ رشته‌های ‌‌تحصیلی‌ مرحله تکمیل ظرفیت به‌ همراه‌ سایر کدرشته‌های‌ متمرکز در هر اولویتی‌ که‌ علاقه‌ دارند بر اساس ضوابط و توضیحات مربوط به رشته‌های نیمه‌متمرکز دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) وارد نمایند.
7- مجدداً تأکید می‌گردد داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1391 می‌باشند، لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و برای انتخاب رشته، نسبت به واریز مبلغ 28.000 (بیست و هشت هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام نمایند.

دریافت فایل کدرشته محلهای مربوط به تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1391 فرمت PDF

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ